v.4

cashbackworld-logo

Met Cashback World verdient de shopper geld terwijl hij shopt. Bij elke online aankoop krijgt men meteen Cashback op z’n persoonlijke rekening.

MISSION
  • YEAR ongoing
  • ROLE Marketing Strategy, Ad creation & implementation
  • TYPE Lead Generation

CAMPAIGN

Parfum & Food

Ici Paris XL
& Bijenkorf

Wat is nog leuker om je favoriete parfum op de kop te tikken met een stevige korting en daarbovenop Cashback terug op je rekening zien te verschijnen?

Aantal films: 2
Aantal nieuwe leden: 650

TESAMEN

Een grondige analyse van de huidige leden werd voorgegaan, alvorens de campagnes uit te denken. Met een gedegen doelgroepanalyse weten we welke klanten te bereiken. Zodat de conversiepercentage verhoogt.

COVID-19

6 doelgroepen

LOCKDOWN CAMPAIGN

De online shopping werd de norm tijdens lockdown. Het ideale moment om deze nieuwe online shoppers, Cashback World te ontdekken. We bedachten 6 films voor telkens 6 verschillende doelgroepen, waarbij we steeds de producten in de verf zetten die men thuis beslist nodig.

 

  • Aantal films: 6
  • Aantal nieuwe leden: 3500
MISSION
  • YEAR 2020
  • ROLE Marketing Strategy, Ad creation & implementation
  • TYPE Lead Generation

SOCIAL DISTANCING EUROPE

Fun met 1,5m

Creatief zijn met de huidige Covid maatregelen? Dat was natuurlijk easy-peasy met alle producten die je kan kopen bij Cashback World: 1,5m kruiwagen, 1,5 m rij printers, 1,5m tapijt, selfiestick,… De campagne werd uitgerold voor alle landen van Cashback World Noord-Europa.

 

  • Aantal films: 3
  • Aantal nieuwe leden: 1500

EXPLAINER VIDEO

Hoe werkt Odot?